niedziela, 9 lipca 2017

BUSZOWNIK: Z LUPĄ PO PÓŁKACH - Kolorowa kartka na ślub



Zasadnicze pytanie brzmi: do czego służą guziki i sznurki? A teraz już serio-przygowałam kartkę na ślub. Tym razem w stylu "bogatym", a więc z mnóstwem dodatków i kwiatów.


Kartka oparta jest na papierach w odcieniu fioletu. Na to nałożona ramka zabarwiona tuszami na zielono, na której przy pomocy odrobiny gazy oparłam kwiatową kompozycję. Kwiaty wykonałam własnoręcznie z różowego foamiru, który nieco "udoskonaliłam" fioletowym tuszem. Środki kwiatów wykonane są z pręcików zebranych w wiązki. Kupicie je w sklepie "Ortikk" - ja użyłam tych w kolorze białej perły.

Różowym kwiatom towarzyszą zielone listki z wykrojnika oraz fioletowe kwiaty lawendy i dodające uroku białe, mieniące się kulki głogu, które w różnych kolorach dostępne są w sklepie "Ortikk".


Kartce uroku dodają maleńkie, zielone, cekinowe kwiatuszki, strategicznie umieszczone w zewnętrznych partiach kartki oraz różowe, błyszczące kropki wykonane przy pomocy różowego kleju z brokatem. Całość skrzy się i mieni dzięki dzięki srebrnemu brokatowi, który trzyma się nałożony na białe gesso.



No i mojej pracy czegoś by brakowało, gdyby nie było w niej....sznurka! Tutaj użyłam cudnego, biało-różowego miękkiego sznurka, który związałam w formie "zajęczych uszu" i dodałam do pracy. Miejsce, gdzie sznurek łączy się z koronką przykrywa maleńki, słodki guziczek.


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do wykonania podobnej pracy i skorzystania przy tym z szerokiej oferty produktowej sklepu "Ortikk". Serdecznie pozdrawiam i życzę dobrej zabawy przy tworzeniu swoich kartek!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)