sobota, 17 czerwca 2017

Exploding box - Pamiątka I Komunii Świętej


Exploding box to bardzo oryginalna forma życzeń zamkniętych w pudełku. Po zdjęciu pokrywy pudełko "eksploduje" - boczne ścianki opadają ukazując bogato zdobione wnętrze. Sprawdza się świetnie jako prezent na każdą okazję, wszystko zależy od naszej kreatywności.

 

KOLORY KLUCZEM DO SUKCESU

 

Pudełko wykonałam dla dziewczynki, która nie przepada za kolorem różowym. Dlatego by zniwelować delikatny dodatek niechcianej barwy wybrałam pastelowe odcienie zieleni, brzoskwini i szarości. 

 

BEZ KWIATÓW ANI RUSZ


Przy zdobieniu użyłam kwiatów wiśni, róż i lilii. By nadać im bardziej dziewczęcego wyrazu przyprószyłam je brokatem połyskującym zielenią. Szare perełki nadały pracy elegancji. W wolne przestrzenie między kwiatami doskonale wpasowały się kawałki gazy opatrunkowej, ozdobny biały sznurek i pręciki. 


Z ANIOŁKIEM W ROLI GŁÓWNEJ


Centralne miejsce rozłożonego pudełka zajmuje aniołek z gwiazdką wykonany z żywicy dostępny w sklepie ORTIKK. Anioły wykonane są z dbałością o każdy detal i dostępne w 4 wzorach. Doskonale nadają się do exploding boxów na różne okazje: śluby, komunie, bierzmowania, chrzciny czy pudełka z okazji narodzin malucha.



Czas tegorocznych Pierwszych Komunii Świętych dobiega już końca. Mam nadzieję, że udało Wam się stworzyć ciekawe projekty, które będą wspaniałą pamiątką tego uroczystego dnia.


Pozdrawiam,

justynka-rekodzielo.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Ładnie wyszedł i elegancko, a jednocześnie dziewczęco :) Podoba mi się pomysł z otwieranymi życzeniami na jednej ze ścianek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)