piątek, 26 maja 2017

Czekoladownik - prezent dla Mamy z czekoladą w środku


Dziś 26 maja - Dzień Matki. Ten dzień to wspaniała okazja by obdarować ukochaną Mamę wyjątkowym prezentem. Pamiętajcie, że najwspanialszy prezent to ten stworzony przez Was samych.



NASZE PIERWSZE WYZWANIE 


"Dzień Matki" taki właśnie tytuł ma pierwsze wyzwanie na blogu  sklepu ORTIKK. 

 
Pracę (lub kilka prac) możecie zgłosić do 7 czerwca, po tym czasie wyłonimy i ogłosimy zwycięzcę, który otrzyma bannerek zwycięzcy bloga Ortikk, upominek oraz aż 20% rabat na zakupy w sklepie ORTIKK na cały asortyment, do wykorzystania przez cały miesiąc od przekazania kodu.

 

 

KWIATKI DLA UKOCHANEJ MATKI

 

 Z tej okazji przygotowałam prace w  ulubionych kolorach obdarowywanych Mam. Do ozdobienia czekoladowników użyłam przede wszystkim kwiatów: róż, lili i kwiatów jabłoni. Dzień Matki nieodzownie kojarzy mi się z ogromnym pięknie pachnącym bukietem kwiatów. Wolne przestrzeniekompozycji wypełniłam pęczkami pręcików kwiatowych. Do związania doskonale nadaje się koronkowa tasiemka albo tiul. Można je zastąpić wstążkami.


 


DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH 

 

Zgadza się! Bowiem od detali, czyli drobnych dodatków zależy charakter i efekt końcowy naszych prac. Perełki, ćwieki, metalowe elementy czy tekturki nadają pracy wyrazu. Ważne jest by dodatki współgrały ze sobą. Część rozciętych rozetek oraz pozostałe połączone z ćwiekami tworzące "kwiaty" dodały kompozycji elegancji i blasku.





BOGATE WNĘTRZE

 

Jak sama nazwa wskazuje czekoladownik, jest ozdobnym etui na czekoladę. Wykonując bazę samodzielnie możecie ją dopasować do konkretnej wielkości tabliczki. Mój wzbogacony jest o kartę na życzenia. Można też do niego dodać kieszonkę na kartę podarunkową, banknoty na drobne przyjemności czy bilet do kina lub teatru.

 

 

Mam nadzieję, że moje czekoladowniki zainspirowały Was do stworzenia własnych na przeróżne okazje.

 Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)