poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Wielkanocne papierowe koszyczki z jajkami


Miło mi przywitać się z Wami pierwszym postem inspiracyjnym. Mam na imię Justyna i bardzo się cieszę, że wraz z DT sklepu ORTIKK będę mogła dla Was tworzyć.Specjalnie dla Was przygotowałam kartkę w pastelowych kolorach, a do tego zestaw koszyczków ze słodkościami w środku. Scrapowe ścinki otrzymały nowe życie pod postacią małych słodkich wielkanocnych podarków.


Na pewno macie w domu pudełko z takimi resztkami - paski, paseczki, skrawki i niekształtne pozostałości papieru. Kabłączek przymocowałam za pomocą metalowych ćwieków, jeśli takich nie posiadacie po prostu przyklejcie je klejem. We wnętrzu umieściłam sizal aby unieść w górę słodkości i stworzyć mięciutkie wypełnienie.


Kartka ma kształt jajka, można ją postawić, ale też świetnie posłuży za dekorację jako zawieszka. Z tyłu znajdzie się miejsce na życzenia wielkanocne. Do wykonania prac użyłam materiałów dostępnych w sklepie ORTIKK, takich jak: styropianowe jajeczka, półperełki, kwiaty wiśni, taśma piankowa.



Pozdrawiam!

http://justynka-rekodzielo.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)